FRANCHISE BUSINESS AWARDS 2016

12

 

H FUNKY BUDDHA βραβεύεται με τον τίτλο “BEST CONCEPT REDESIGN” στα FRANCHISE BUSINESS AWARDS 2015

Πραγματοποιήθηκε η 8η εκδήλωση απονομής των ΒΡΑΒΕΙΩΝ FRANCHISE την Τετάρτη 27 Ιανουαρίου 2016, στο Palmie bistro στο Κεφαλάρι στις 18:00 υπό τις αιγίδες του Εμπορικού & Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Ελλάδος (ΕΒΕΑ) και της Εθνικής Συνομοσπονδίας Ελληνικού Εμπορίου (ΕΣΕΕ), με διοργανωτή το περιοδικό FRANCHISE BUSINESS.

Βραβεύθηκαν οι 22 καλύτερες αλυσίδες που ξεχώρισαν για τις επιδόσεις τους και τις αναπτυξιακές πρωτοβουλίες τους το 2015, σε μια εντυπωσιακή βραδιά, με κεντρικό παρουσιαστή τον Σύμβουλο Marketing – Θέμη Σαρανταένα. Όλος ο κόσμος του franchising έδωσε το παρόν, και περισσότεροι από 450 συμμετέχοντες ανέδειξαν το ίδιο το franchising και τη δυναμική του ως διέξοδο της επιχειρηματικότητας και της ανάπτυξης στο πλαίσιο της σημερινής ύφεσης. Την εκδήλωση χαιρέτησαν με σύντομες ομιλίες οι κ.κ. Νικόλαος Μανεσιώτης, Επίσημος Αντιπρόσωπος της ΕΣΕΕ και Γενικός Γραμματέας του Εμπορικού Συλλόγου Πειραιά, Μαξιμιλιανός Κωνσταντινίδης, Πρόεδρος της ΚΕΜ ΑΕ και Σταμάτης Ανδριανόπουλος, Ιδρυτής και Εκτελεστικός Σύμβουλος της PLANNING AE.

H Funky Buddha διακρίθηκε στην κατηγορία “BEST CONCEPT REDESIGN” για την εντυπωσιακή προσπάθεια δημιουργίας μιας πρωτοποριακής αισθητικής καταστημάτων με γνώμονα το “shopping experience” αλλά και της δυναμικής αναδιάρθρωσης του επιχειρηματικού μοντέλου της ώστε να είναι ελκυστικό σε επενδυτές και να είναι λειτουργικά αποτελεσματικό ώστε να στηρίξει την προσδοκώμενη ανάπτυξη του σήματος.

Πιστεύοντας τεκμηριωμένα στη δυναμική μας φιλοδοξούμε να αποτελέσουμε συνώνυμο της σύγχρονης casual fashion για άντρες και γυναίκες μια value for money προσέγγιση και ταυτόχρονα να ενισχύσουμε την παρουσία μας και εκτός Ελλάδος.

Στόχος μας είναι να γίνουμε ηγετική αλυσίδα στις αγορές στις οποίες δραστηριοποιούμαστε δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στην άρτια λειτουργικότητα του επιχειρηματικού μας μοντέλου, στις σχέσεις με τους επενδυτές και στην αρχή οτι οι άνθρωποί μας είναι το πιο πολύτιμο κεφάλαιο για το brand.

3

Αριστερά προς δεξιά: Νίκος Κασιμάτης (Γενικός Διευθυντής), Ιωάννης Αλεξίου (Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος),Κωνσταντίνος Αλεξίου (Διευθυντής Marketing), Νικόλαος Αλεξίου (Διευθυντής Προϊόντος), Πάνος Πατρωνίδης (Εμπορικός Διευθυντής)

4

Νίκος Κασιμάτης (Γενικός Διευθυντής)